MG: Manolo García, ultima confirmacion para la gala benefica por la Escola AFA

Queda muy poco para disfrutar de la gala benéfica de nuestro 30 aniversario para promocionar la escuela AFA y ya podemos compartir con vosotros el último artista confirmado, Manolo García. Con el cantante y compositor barcelonés cerramos el cartel de la gala, que tendrá lugar el próximo 15 de febrero, a las 21h, en el Auditorio de Cornellà, con el lema ‘El límite lo pones tú’.

Así, Manolo García se une a La Pegatina, Marc Parrot, Clara Peya & Alessio Arena, Saraband y Alma Simonne, que conforman el cartel del evento. El actor Jordi Rios, conocido por sus actuaciones en Polonia y Crackòviade TV3, presentará este acto en el que numerosos artistas se unen de forma voluntaria a nuestro proyecto para dar su apoyo a la escuela AFA y al deporte adaptado.

Os recordamos que podéis comprar vuestras entradas en la web del Auditorio de Cornellà, y colaborar así con la escuela AFA y la promoción del deporte adaptado. El precio es de 15 euros en caso de compra anticipada, y de 20 euros si es el mismo día de la gala en las taquillas del Auditorio.

noticia en Castellano. Fuente: Unes.cat – Enlace

Queda molt poc per gaudir de la gala benèfica del nostre 30è aniversari per promocionar l’escola AFA i ja podem compartir amb vosaltres l’últim artista confirmat, Manolo García. Amb el cantant i compositor barceloní tanquem el cartell de la gala, que tindrà lloc el proper 15 de febrer, a les 21h, a l’Auditori de Cornellà, amb el lema ‘El límit el poses tu’.

Així, Manolo García s’uneix a La Pegatina, Marc Parrot, Clara Peya & Alessio Arena, Saraband i Alma Simonne, que conformen el cartell de l’esdeveniment. L’actor Jordi Rios, conegut per les seves actuacions a Polònia i Crackòviade TV3, presentarà aquest acte en què nombrosos artistes s’uneixen de manera voluntària al nostre projecte per donar el seu suport a l’escola AFA i a l’esport adaptat.

Us recordem que podeu comprar les vostres entrades a la web de l’Auditori de Cornellà, i col·laborar així amb l’escola AFA i la promoció de l’esport adaptat. El preu és de 15 euros en cas de compra anticipada, i de 20 euros si és el mateix dia de la gala a les taquilles de l’Auditori.

Fuente: Unes.cat – Enlace